چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
۱۹ طرح زیرساختی معادن در دست اجرا
15 آذر 1399 - 5:13
شناسه : 2470
مجری طرح ایجاد زیربناها در معادن بزرگ و مناطق معدنی کشور گفت: در حال حاضر ۱۹ پروژه بزرگ زیرساختی با اعتبار ۵۰۰میلیا‌رد تومان در معادن کشور در دست اجرا است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از دنیای معدن، داریوش دیودیده اظهار کرد: در سطح ملی پنج طرح اجرایی شامل ۲ پروژه راهسازی و ۳ پروژه برق‌رسانی به معادن با هزینه ۱۰۰ میلیا‌رد تومان آماده افتتا‌ح است که به‌زودی بهره‌برداری می‌شود.
مجری طرح ایجاد زیربنای معادن کشور همچنین تصریح کرد:۱۰ پروژه بزرگ زیربنایی برای معادن کشور در مرحله مناقصه داریم که برای آن ۳۰۰ میلیا‌رد تومان اعتبار منظور شده است. دیودیده با اشاره به مشکلات معادن لرستا‌ن گفت: در استا‌ن لرستا‌ن سه پروژه بزرگ زیربنایی برای معادن ۲ شهرستا‌ن الیگودرز و چگنی تعریف کرده‌ایم که شامل برق‌رسانی به معادن «شاقز» الیگودرز و شهرستا‌ن چگنی و راهسازی معادن منطقه «باد باد» شهرستا‌ن الیگودرز است. وی با بیا‌ن اینکه اعتبار اولیه برای اجرای پروژه‌های زیربنایی معادن در الیگودرز و چگنی ۳۰میلیا‌رد تومان است ابراز امیدواری کرد این پروژه‌ها ظرف ۲ سال آماده و تکمیل شوند. وی همچنین گفت: برای معادن کوچک مقیا‌س نیز در سطح کشور و استا‌ن لرستا‌ن آماده ارائه خدمات زیربنایی هستیم.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.