چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
۲۰۰ میلیون مترمكعب آب به صنایع استان اصفهان تخصیص می‌یابد
23 اسفند 1399 - 14:34
شناسه : 8949
با اجرای طرح انتقال آب از خلیج‌فارس به اصفهان: معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: عملیات اجرایی انتقال آب از خلیج‌فارس به اصفهان همزمان با انتقال آب به خراسان رضوی در تاریخ ۲۴ اسفندماه توسط رییس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس آغاز می‌شود. با اجرای این طرح، ۲۰۰ میلیون مترمکعب آب به استان اصفهان تخصیص پیدا خواهد کرد.
ارسال توسط : منبع : ایراسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حجت‌الله غلامی معاون عمرانی استاندار اصفهان اظهار داشت: انتقال آب از خلیج‌فارس به اصفهان در راستای تامین آب مورد نیاز صنایع صورت گرفت و با اجرای این طرح،۲۰۰ میلیون مترمکعب آب به استان اصفهان تخصیص می‌یابد. 

وی افزود: مطالعات پروژه انتقال آب از خلیج‌فارس توسط شرکت تامین آب اصفهان صفه انجام و شرکت فولادمبارکه اصفهان به عنوان یکی از سهامداران این شرکت در این طرح حضور دارد.

معاون عمرانی استاندار اصفهان، گفت: مطالعات مرحله دوم انتقال آب از خلیج‌فارس هم انجام شد که از بندرعباس حدود ۱۰۰ کیلومتر است.

غلامی اذعان داشت: عملیات اجرایی انتقال آب از خلیج‌فارس، همزمان با انتقال آب به خراسان رضوی در تاریخ ۲۴ اسفندماه توسط رییس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: پروژه فوق، با حفاری و لوله‌گذاری آغاز و با تکمیل مطالعات مسیر، به مرور در فازهای متعدد به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون عمرانی استاندار اصفهان در پیاین با اشاره به پیش‌بینی پنج ساله این پروژه، گفت: تامین اعتبار مالی این پروژه توسط شرکت تامین آب اصفهان صفه خواهد بود که از محل صندوق توسعه ملی، صنایع و مشارکت مردمی تامین می‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.