چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
۵۰۰ میلیون تن سنگ آهن با قابلیت معدنکاری در چادرملو
08 دی 1401 - 10:10
شناسه : 32008
در نشست کنترل مدیریتی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو عنوان شد وجیه اله جعفری، رئیس هیات عامل ایمیدرو، توسعه اکتشافات در منطقه معدنی چادرملو را عاملی حیاتی برای تامین خوراک آینده این شرکت دانست.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری صداوسیما
پ
پ

به گزارش فلزات نیوز، آقای وجیه اله جعفری که در نشست کنترل مدیریتی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو سخن می‌گفت، تصریح کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد این منطقه با توجه به وجود آنومالی‌های سنگ آهن، پتانسیل بالایی برای توسعه فعالیت معدنکاری و تامین خوراک آتی شرکت دارد.
وی گفت: در ایران مرکزی حدود ۵۰۰ میلیون تن سنگ آهن با قابلیت معدنکاری وجود دارد که ۱۵۰ میلیون تن آن ذخیره اثبات شده است.
رئیس هیات عامل ایمیدرو تاکید کرد: تمرکز شرکت چادرملو بر روی اکتشاف و ذخایر جدید باشد و توسعه‌های این شرکت در بخش‌های مختلف، با درنظر گرفتن طرح جامع فولاد انجام شود.
در این نشست مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو نیز پس از ارایه گزارش فعالیت‌های این شرکت در بخش‌های مختلف، تاکید کرد: به‌تازگی یک شرکت به منظور فعالیت‌های اکتشافی وارد عرصه کرده ایم و به‌طور ویژه در این بخش فعال شده ایم.
امیرعلی طاهرزاده خواهان پشتیبانی ایمیدرو از این شرکت برای فعال سازی معادن جدید شد و گفت: چشم انداز شرکت برای ارتقای جایگاه، ایجاد اشتغال و ارزش آفرینی مورد بازبینی قرار گرفته و ۱۸ هدف راهبردی تدوین شده است.
وی درباره استفاده از فناوری‌های جدید در چادرملو گفت: برای استقرار نسل چهار تکنولوژی و نیز تقویت شرکت‌های دانش بنیان، همکاری با نهاد‌های مربوطه آغاز شده است و برای تحقق اهداف این بخش با ۵ دانشگاه کشور قرارداد امضا کرده ایم.
در نشست کنترل مدیریتی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو؛ معاونان ایمیدرو، مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت، موضوعاتی همچون تامین مالی و انرژی برای طرح‌های توسعه، چارچوب طرح جامع فولاد، فعالیت‌های اکتشافی و زیرساختی را بررسی کردند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.