چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
۱۳۵ پروانه اکتشاف برای ایمیدرو صادر شد
08 اسفند 1400 - 13:18
شناسه : 25153
مدیر اکتشاف ایمیدرو گفت: تاکنون 135 پروانه اکتشاف (به مساحت چهار هزار و 757 کیلومتر مربع) و 16 گواهی کشف (به مساحت دو هزار و 983 کیلومتر مربع) برای محدوده‌های اکتشافی این مجموعه صادر شده است.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، احمد فتاحی مجلج مدیر اکتشاف ایمیدرو، اظهار داشت: ایمیدرو و شرکت‌های تابعه طی برنامه اکتشافی سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۰، ۸۱ پهنه به مساحت ۴۸۱ هزار و ۳۱۴ کیلومتر مربع را در اختیار داشته که پس از انجام عملیات اکتشافی فازهای شناسایی و پی جویی، ۷۰ پهنه (به مساحت ۴۲۵ هزار و ۹۳ کیلومتر مربع) را آزاد کرده است.

وی افزود: ایمیدرو و شرکت‌های تابعه در حال حاضر ۱۱ پهنه به مساحت ۵۶ هزار و ۲۲۱ کیلومتر مربع را در اختیار دارد که با مجموع مساحت زیرپهنه‌ها، محدوده‌های درخواستی، پروانه‌های اکتشافی و گواهی کشف، این رقم به ۹۱ هزار و ۶۷ کیلومترمربع می‌رسد.

درخواست ۶۶۹ پروانه اکتشاف

مدیر اکتشاف ایمیدرو با اشاره به آمار درخواست پروانه‌های اکتشاف این سازمان، گفت: در حال حاضر، ۶۶۹ فقره درخواست ثبت و صدور پروانه اکتشاف به مساحت ۲۵ هزار و ۶۵۹ کیلومتر مربع از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها شده است.

فتاحی در پایان خاطرنشان کرد: ایمیدرو و مجموعه‌های تابعه (ایمپاسکو، شرکت آلومینای ایران، طرح توانمند‌سازی اکتشاف و شرکت ملی صنایع مس ایران) طی ۹ ماهه امسال، حدود ۱۵۳ هزار متر حفاری اکتشافی با هزینه سه هزار و ۲۱۳ میلیارد ریال انجام داد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.