چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
۱۴۰۰ درخشان برای چادرملو با همت کارگران
21 اردیبهشت 1401 - 15:43
شناسه : 27635
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در مراسم تکریم و معارفه مدیر مجتمع صنعتی چادرملو گفت: با تلاش کارگران و مدیران طی سال گذشته، چادرملو رکوردهای متعددی را در تولید به ‌دست آورد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ناصر تقی‌زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در مراسم تکریم و معارفه مدیر مجتمع صنعتی چادرملو، اظهار داشت: طی سال گذشته، چادرملو توانست در بازار بورس، بالاترین بازده سرمایه را میان کل شرکت‌ها به‌دست آورد.

وی با اشاره به برنامه‌های سال ۱۴۰۱ شرکت چادرملو، افزود: فاکتورهای متعددی از جمله افزایش دستمزد بر اساس قانون کار، تورم، عوارض اعمال‌شده بر صادرات، عدم امکان استفاده از ارز حاصل از صادرات و همچنین کمبود مواد اولیه، در سوددهی شرکت‌ها تاثیر منفی خواهد گذاشت.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با اشاره به خدمات وحید خلیلی معاون تولید و بهره‌برداری مجتمع صنعتی چادرملو، گفت: تولید با تناژ بالا و کاهش هزینه‌های آن، از شاخصه‌های مدیریت وی در سمت معاون تولید و بهره‌برداری چادرملو بوده است.

لازم به ذکر است که در پایان این مراسم، از زحمات خلیلی تقدیر و مهدی حسین‌پور به ‌عنوان معاون تولید و بهره‌برداری و مدیر مجتمع صنعتی چادرملو معرفی شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.