چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
۱۴۰۰ سال طلایی گروه مالی گردشگری است
15 فروردین 1400 - 12:14
شناسه : 9642
مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری: مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری گفت: این گروه تاکنون بیش از 10 هزار شغل پایدار در بخش‌های مختلف اقتصادی ایجاد کرده است که این رقم تا نیمه نخست سال جدید، به بیش از 15 هزار نفر افزایش می‌یابد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گروه مالی گردشگری
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، امیر نیک‌رویان مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری، اظهار داشت: با بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اجرای این گروه، طی سال ۱۴۰۰ بین پنج تا ۶ هزار فرصت شغلی جدید به ویژه در مناطق محروم کشور ایجاد می‌شود.

وی افزود: ایجاد فرصت‌های شغلی در شرایط فعلی کشور، اقدامی ارزشمند و نوعی عبادت محسوب می‌شود که می‌تواند بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی را از بین ببرد.

مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری گفت: تحریم‌های ظالمانه شرایط کار را سخت کرده است، اما گروه مالی گردشگری توانسته نقش خود را به خوبی در اقتصاد کشور ایفا نماید و در بخش‌های مختلف اقتصادی، حضوری فعالانه داشته باشد.

نیک‌رویان بیان کرد: ۱۴۰۰ سال شکوفایی سرمایه‌گذاری‌های انجام شده گروه مالی گردشگری است و پروژه‌های در دست اجرای این گروه، به تدریج یکی پس از دیگری به بهره‌برداری خواهند رسید که حاصل آن‌ها، علاوه بر عمران و آبادانی مناطق محروم، ایجاد هزاران فرصت‌های شغلی مستقیم و غیرمستقیم به ویژه برای جوانان است.

وی ادامه داد: گروه مالی گردشگری به عنوان بخش خصوصی فعالیت می‌کند، اما وظیفه ذاتی، دینی و اخلاقی خود می‌دانیم در چارچوب سیاست‌های کشور برای رفع تحریم‌ها گام برداریم.

مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری، اذعان داشت: در شرایط سخت تحریم، قرارداد طرح‌های توسعه فولاد بناب با قرارگاه خاتم‌الانبیا منعقد شد و ثابت کردیم که می‌توانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم. در این طرح که هم‌اکنون  کارهای اولیه آن آغاز شده است، بیش از سه هزار فرصت‌ شغلی در استان آذربایجان شرقی فراهم شد.

نیک‌رویان در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد بیش از ۱۰ هزار شغل مستقیم و ۴۰ هزار شغل غیرمستقیم، نهضت ساخت مدرسه‌سازی در مناطق محروم، توسعه زیرساخت‌های صنعتی، معدنی و گردشگری، سرمایه‌گذاری در پروژه‌های بزرگی همچون احداث کارخانه‌های فولاد بافت و فولاد بناب، میکامال کیش، سیتی سنتر اصفهان و مرکز تجاری، تفریحی و گردشگری آیلند به عنوان نخستین شهر نمونه گردشگری، بخشی از تلاش‌های انجام شده گروه مالی گردشگری در یک دهه اخیر است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.