پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
۲٫۸ میلیون تن آهن‌اسفنجی در فولادسفیددشت تولید شد
23 خرداد 1400 - 10:02
شناسه : 13633
مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت: مدیرعامل شرکت فولادسفیددشت گفت: با تلاش و پشتکار کارکنان واحد احیای مستقیم این شرکت تاکنون بالغ بر دو میلیون و 800 هزار تن آهن‌اسفنجی تولید شده است.
ارسال توسط : منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمود ارباب زاده مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت در خصوص میزان پیشرفت طرح فولادسازی این شرکت، اظهار داشت: واحد فولادسازی شرکت فولاد سفیددشت در حال حاضر به بیش از ۸۷.۲۶ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است و پیش بینی می‌شود مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد. همچنین با تلاش و پشتکار کارکنان واحد احیای مستقیم این شرکت تاکنون بالغ بر دو میلیون و ۸۰۰ هزار تن آهن‌اسفنجی تولید شده است.

وی افزود: در سال ۱۳۹۹ بیش از ۸۳۰ هزار تن آهن‌اسفنجی تولید شد که نسبت به سال ۱۳۹۸ رشد ۱۴.۵ درصدی را نشان می‌دهد. علاوه بر این درآمد حاصل از فروش این مقدار آهن‌اسفنجی ۳۸ هزار و ۵۶۶ میلیارد ریال بود که رشدی بالغ بر  ۱۶۷ درصد را تجربه کرد.

مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت در پایان گفت: اقدامات سال ۱۳۹۹ شامل تامین بیش از یک میلیون تن گندله سنگ‌آهن، بومی‌سازی ۳۵ قلم تجهیزات و قطعات ماشین‌آلات، تسویه و قطعی شدن مالیات سال ۱۳۹۷، پیشرفت پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب و انتقال پساب، طراحی و تامین مرکز داده، ساختمان باسکول و پست برق ۴۰۰ کیلووات و احداث جاده دسترسی DA است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.