چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
داخلی‌سازی ۸۰ درصد طراحی کارخانه‌های فولاد کشور
16 اسفند 1399 - 11:21
شناسه : 8445
مدیرعامل هلدینگ ماهان خبر داد: مدیرعامل هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان، گفت: هم‌اکنون در بخش مهندسی، 80 درصد طراحی کارخانه‌های فولادی توسط مهندسان و متخصصان داخلی انجام می‌شود و 20 درصد بقیه مربوط به استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز جهان است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمدحسین بصیری مدیرعامل هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان، اظهار داشت: تحریم صنعت فولاد ایران در بخش فروش، هیچ‌گونه مشکلی در این خصوص برای کشور به وجود نیاورد و بلکه تولید فولاد را در این دوره، افزایش داد.

وی با اشاره به دستاوردهای ایران در بومی‌سازی تجهیزات و قطعات مورد نیاز صنعت فولاد، افزود: تحریم‌ها در حوزه تامین قطعات یدکی، ضمن شکوفایی بومی‌سازی در این بخش، نیاز به شرکت‌های خارجی را به پایین‌ترین حد ممکن رساند.

مدیرعامل هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان با بیان اینکه شرکت‌های توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان، شرکت احیا استیل فولاد بافت و مجتمع فولاد صنعت بناب، از زیرمجموعه‌های هلدینگ ماهان هستند، گفت: این شرکت‌ها با وجود مشکلات عدیده طی سال گذشته، از جمله شیوع ویروس کرونا، نوسانات شدید نرخ ارز و قیمت جهانی سنگ‌آهن، در راستای تحقق بودجه تعیین شده، با تمام توان تلاش کردند.

بصیری بیان کرد: تاکنون در کل هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان، برای یک هزار و ۷۴۲ نفر به طور مستقیم در طرح‌های توسعه، اشتغال ایجاد شده است.

وی یادآور شد: عملیاتی کردن افزایش سرمایه شرکت احیا استیل فولاد بافت، پیگیری جدی فاینانس فاز دوم کارخانه فولاد بافت، اصلاح ساختار سرمایه‌ای هلدینگ ماهان، برنامه‌ریزی برای تکمیل زنجیره تولید فولاد، تکمیل پیاده‌سازی و اجرای سامانه هوش تجاری (BI)، برنامه‌ریزی برای پذیرش و عرضه سهام سه شرکت تابعه در بورس و تعیین تکلیف وضعیت سهامداری در برخی شرکت‌های زیرمجموعه شامل برنامه‌های ماهان تا پایان امسال محسوب می‌شود.

شایان ذکر است که هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان (سهامی عام)، به‌ عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری گروه مالی گردشگری، با هدف سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و پروژه‌های تخصصی حوزه صنعت و معدن کشور فعالیت می‌کند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.