سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
پیشرفت شرکت مس مرهون کارگران متعهد است
11 اردیبهشت 1401 - 11:03
شناسه : 27202
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران: مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، در پیامی فرا رسیدن روز کارگر را به کارگران مومن و زحمت‌کش صنعت مس کشور تبریک گفت.
ارسال توسط : منبع : مس‌پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی فرا رسیدن روز کارگر را به کارگران مومن و زحمت‌کش صنعت مس کشور تبریک گفت. در ادامه متن کامل این یادداشت را می‌خوانید:

به نام خداوند جان و خرد

«بزرگداشت روز کارگر، این ستون فقرات استقلال کشور، اسطوره سرنوشت‌ساز و رهایی‌بخش از وابستگی‌ها و پیوستگی‌ها، وظیفه‌ای است ملی و اسلامی و همگانی». امام خمینی (ره)

فرا رسیدن روز کار و کارگر را به همه کارگران و زحمت‌کشان خط مقدم تولید صنعت مس کشور که با کار و تلاش جهادی خود، در سراسر ایران اسلامی از شمال غربی تا جنوب شرقی، نبض تولید و ایجاد اشتغال را بر عهده دارند، تبریک عرض می‌کنم. بدون ‌تردید، نتیجه کار جهادی، تلاش و کوشش کارگران مومن و انقلابی صنعت مس کشور افزایش بیش از پیش تولید، اشتغال‌آفرینی و صادرات خواهد بود.

آنچه که رهبر معظم انقلاب اسلامی، در بیانات نوروزی تاکید فرمودند، قطعا با اقدام جهادی و نقش‌آفرین کارگران خستگی‌ناپذیر به‌ عنوان سربازان انقلابی خط مقدم جبهه تولید که به تعبیر ایشان «از بن دندان دارای وجدان دینی و ملی» است، به بار خواهد نشست.

اینجانب ضمن تبریک این روز به همه کارگران شرکت ملی صنایع مس ایران و خدا قوت همه عزیزان، اطمینان دارم درخشش امروز شرکت مس در بازار سرمایه و اقتصاد کشور به‌ عنوان یک الگو و شاخص برای سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع، بی‌شک مدیون زحمات و اقدام جهادی و انقلابی دستان شما کارگران زحمت‌کش است که رسول اکرم (ص)، بر آن بوسه زد و فرمود: این دستی است که از آتش در امان است.
برای همه شما و خانواده‌های عزیز که بخشی از پیشرفت شرکت مس مدیون صبوری آن‌ها است، تندرستی و پیروزی از درگاه ایزد استعانت می‌کنم.

علی رستمی
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.