جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت ×
سرعت ذوب‌آهن در تولید ریل بی‌نظیر بود
03 خرداد 1401 - 18:15
شناسه : 28220
وزیر راه و شهرسازی: وزیر راه و شهرسازی در آیین افتتاح نهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی و صنایع و تجیزات وابسته گفت: باعث افتخار است که ذوب‌آهن اصفهان به عنوان یک صنعت مادر با اقدامات مهم خود در زمینه تولید ریل و تجهیزات وابسته، ره صد ساله را یک شبه پیمود.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی ذوب‌آهن
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، دکتر رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در آیین افتتاح نهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌و‌نقل ریلی و صنایع و تجیزات وابسته با حضور در غرفه ذوب‌آهن ضمن قدردانی از نقش مهم این شرکت در قطع وابستگی ریل و تجهیزات وابسته، گفت: باعث افتخار است که ذوب‌آهن اصفهان به عنوان یک صنعت مادر، با اقدامات مهم خود در زمینه تولید ریل و تجهیزات وابسته، ره صدساله را یک شبه پیمود.

وی افزود: سعی می‌کنیم مسیر همکاری مشترک بین این صنعت مادر را با شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران تسهیل و مشکلات موجود را برطرف سازیم. مذاکرات فوری مدیریت عالی ذوب‌آهن با مسئولین شرکت راه‌آهن جهت مطالبات ذوب‌آهن مورد تاکید قرار گرفته است.

شایان ذکر است که در این بازدید، کج‌باف مدیر بازاریابی و فروش داخلی شرکت در خصوص مسائل موجود، مشکلات و مطالبات فروش ریل، به وزیر راه و شهرسازی گزارشی ارائه داد که حسب دستور محترم وزیر مقرر شد در اسرع وقت جلسه‌ایی برای این موضوع برگزار شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.