سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024 ساعت ×
۵ میلیون تن مواد معدنی در اردبیل استخراج شد
09 خرداد 1400 - 11:20
شناسه : 13065
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در اولین جلسه شورای معادن استان اردبیل در سال تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها که در محل استانداری اردبیل برگزار شد، گفت: استخراج سالیانه مواد معدنی در استان طی سال ۱۳۹۹ با افزایش ۱۱.۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۸ به رقم پنج میلیون تن رسیده است.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری فارس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، رامین صادقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در این جلسه، اظهار داشت: استخراج سالیانه مواد معدنی در استان طی سال ۱۳۹۹ با افزایش ۱۱.۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۸ به رقم ۵ میلیون تن رسیده است. البته طی همین مدت صدور پروانه اکتشاف ۷ درصد و پروانه بهره‌برداری ۶.۲ درصد نسبت به سال ۱۳۹۸ افزایش یافت.

وی با اشاره به احیا معادن راکد در استان اردبیل، افزود: در سال گذشته حدود ۱۹ معدن راکد نیز مجدد به چرخه فعالیت برگشته‌اند و این امر اقدامی مثبت در راستای توسعه معادن و ایجاد اشتغال در این بخش بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در پایان خاطرنشان کرد: در ادامه این جلسه پس از بحث و تبادل نظربین اعضای حاضر در جلسه و بررسی‌های لازم در راستای حل مشکلات معدن‍کاران استان تصمیمات لازم اتخاذ شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.