چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
۸۰ هزار متر حفاری اکتشافی در سال ۱۴۰۰ انجام خواهد شد
23 خرداد 1400 - 14:55
شناسه : 13670
مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران: مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران گفت: انجام ۸۰ هزار متر حفاری اکتشافی توسط شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از جمله برنامه‌های شرکت در سال ۱۴۰۰ است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ایمپاسکو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، امیرعلی طاهرزاده مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران با اشاره به اهمیت عملیات اکتشافی در ایمپاسکو، اظهار داشت: با توجه به پیشران بودن بخش اکتشاف در توسعه معدن و صنایع معدنی کشور و ایجاد توسعه پایدار، ۸۰ هزار متر حفاری در بخش‌های سنگ‌آهن، زغال‌سنگ و پلی متال، ۱۵ هزار کیلومترمربع تهیه نقشه‌های زمین‌شناسی و دریافت ۴ فقره گواهی کشف از جمله اهم برنامه‌های اکتشافی این شرکت در سال ۱۴۰۰ به شمار می‌آید.

وی با اشاره به برنامه ۶۷ هزار مترحفاری این شرکت طی سال گذشته، افزود: خوشبختانه در پایان سال ۱۳۹۹ شاهد تحقق ۱۱۷ درصدی حفاری اکتشافی (۷۷ هزار متر) بوده‌ایم.

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در پایان با اشاره به بیشترین میزان حفاری اکتشافی توسط این شرکت طی سال گذشته در استان سیستان و بلوچستان، گفت: انجام بیش از ۳۸ هزار متر حفاری اکتشافی در این استان نشان از توجه دولت به توسعه اشتغال و افزایش تولید در مناطق کمترتوسعه یافته دارد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.