چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
۸۴ هزار میلیارد ریال محصول در بورس شد
20 شهریور 1400 - 16:10
شناسه : 17570
در هفته منتهی به 19 شهریور ماه 1400، یک میلیون و 863 هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از 84 هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.
ارسال توسط : منبع : بورس کالا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و ۵۳۶ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳۸ هزار میلیارد ریال معامله شد. در این تالار یک میلیون و ۳۶۳ هزار تن سیمان، ۱۵۶ هزار و ۲۶۲ تن فولاد، یک هزار و ۱۰۰ تن مس، دو هزار و ۸۰۰ تن آلومینیوم، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۵ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۶۹۰ تن شمش روی، ۲۰ کیلو گرم شمش طلا و ۱۴ هزار تن آهن‌اسفنجی معامله شده است.

گفتنی است، طی هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فراورده‌های نفتی و پتروشيمی ۳۲۲ هزار تن انواع کالا به ارزش ۴۴ هزار میلیارد ریال به فروش رسید. در اين تالار ۵۸ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۲۲ هزار و ۹۳۰ تن قیر، ۷۸ هزار و ۲۹۴ تن مواد پليمری، ۳۳ هزار و ۹۸۰ تن مواد شيميايی، ۲۳ هزار تن لوب کات، سه هزار و ۴۸۳ تن روغن پایه، ۴۴۵ تن عایق رطوبتی و ۷۶۰ تن گوگرد معامله شد. همچنین چهار هزار و ۸۷۵ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.