چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی پروژه بریکت سازی فولاد سفیددشت
26 خرداد 1400 - 14:56
شناسه : 13855
رییس اداره طرح و برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه بریکت‌سازی فولاد سفیددشت 93 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، بهنام خسروی رییس اداره طرح و برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: به منظور افزایش بهره‌وری و مدیریت بهینه ضایعات حاصل از تولید و برای حفظ محیط زیست در واحد احیای مستقیم فولاد سفیددشت، احداث خط تولید بریکت سرد از تیرماه سال ۱۳۹۸ آغاز شده است و هم‌اکنون شاهد ۹۳ درصد پیشرفت اجرایی بوده‌ایم.

وی افزود: واحد بریکت‌سازی فولاد سفیددشت پس از راه‌اندازی قادر به تولید ۱۲ تن بر ساعت بریکت سرد از نرمه آهن‌اسفنجی که خوراک کوره قوس الکتریکی است، خواهد بود.

رییس اداره طرح و برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، گفت: با وجود موانع موجود در پیشبرد پروژه بریکت‌سازی شامل شیوع ویروس کرونا و مشکلات تامین تجهیزات و قطعات به دلیل تحریم‌های وضع شده بر صنعت فولاد، باهمت و تلاش کارکنان این واحد پیشرفت چشمگیری در مرحله اجرای طرح فوق حاصل شده است.

خسروی در پایان با اشاره به تکمیل پروژه بریکت‌سازی تا پایان شهریور ماه، خاطرنشان کرد: تا پایان امسال و با راه‌اندازی واحد فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، تکمیل زنجیره تولید فولاد در شرکت فولاد سفیددشت تا حد مطلوبی محقق خواهد شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.