شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
افزایش ۲۴ هزار میلیارد تومانی درآمد فخوز
25 بهمن 1399 - 16:41
شناسه : 6946
در 10 ماهه امسال رقم خورد؛ شرکت فولاد خوزستان توانست طی دوره 10 ماهه سال جاری 242 هزار و 399 میلیارد ریال درآمد کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از 90 درصد رشد را نشان می‌دهد.
ارسال توسط : منبع : فلزات آنلاین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، درآمد شرکت فولادخوزستان در دی ماه به ۳ هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان رسید تا فروش خوب این شرکت تداوم داشته باشد. البته در بازار داخلی به دلیل کاهش تقاضای فولاد در بورس کالا، فروش کاهش و در مقابل صادرات افزایش یافته است. ضمن اینکه تولید اسلب فولاد خوزستان به دلیل ارزش‌‌افزوده بیشتر و نیاز صنایع داخلی به آن همچنان روند افزایشی دارد.

رشد ۲۱ درصدی تولید اسلب

نمودار ۱ نشان می‌دهد که شرکت فولادخوزستان توانست در ۱۰ ماه سال جاری یک میلیون و ۹۹۷ هزار و ۴۷۲ بیلت و بلوم تولید کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۶ درصد افت را نشان می‌دهد. فولادخوزستان در سال گذشته طی همین مدت توانست ۲ میلیون و ۱۳۲ هزار و ۳۶۶ تن بیلت و بلوم تولید کند. البته دلیل کاهش تولید بیلت و بلوم این شرکت، تمرکز بیشتر بر تولید اسلب بوده است.

«فخوز» طی ۱۰ ماهه سال جاری، یک میلیون و ۲۱۲ هزار و ۵۸۲ تن اسلب تولید کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۲۱ درصدی همراه بوده است. این شرکت در ۱۰ ماهه سال قبل، یک میلیون و ۲ هزار و ۳۱۹ تن اسلب تولید کرده بود.

در شرکت فولادخوزستان طی ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹، پنج میلیون و ۱۴۳ هزار و ۹۳۵ تن گندله تولید شد که نسبت همین مدت در سال ۱۳۹۸، حدود ۲ درصد رشد را نشان می‎دهد. این شرکت طی ۱۰ ماهه سال قبل، ۴ میلیون و ۹۹۵ هزار و ۱۱۷ تن گندله تولید کرده بود.

مجموع تولید محصولات فولادی شرکت فولادخوزستان در ۱۰ ماه امسال به ۳ میلیون و ۲۱۰ هزار و ۵۴ تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۲ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۸ توانسته بود ۳ میلیون و ۱۳۴ هزار و ۶۸۵ تن محصول تولید کند.

نمودار ۲ حاکی از آن است شرکت فولادخوزستان توانست در ۱۰ ماه سال جاری یک میلیون و ۳۶ هزار و ۱۴ تن بیلت و بلوم را در بازار داخلی به فروش برساند که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۵ درصد رشد را نشان می‌دهد. فولادخوزستان در سال گذشته طی همین مدت موفق شد ۹۸۲ هزار و ۷۱۲ تن بیلت و بلوم را در بازار داخلی بفروشد.

«فخوز» در ۱۰ ماه سال جاری ۷۹۶ هزار و ۵۲۳ تن اسلب را در بازارهای داخلی فروخت که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۵ درصد رشد داشته است. این شرکت طی ۱۰ ماهه سال قبل، ۶۳۶ هزار و ۵۹ تن اسلب را در بازارهای داخلی فروخته بود.

فولادخوزستان طی ۱۰ ماهه سال جاری موفق به فروش ۲۷۲ هزار و ۳۳۵ تن گندله در بازار داخلی شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش یافته است. این شرکت طی همین مدت در سال گذشته، ۲۰۹ هزار و ۱۷ تن گندله در بازار داخلی فروخت.

در شرکت فولادخوزستان طی ۱۰ ماه سال جاری، ۲۱ تن ورق و ۲ هزار و ۱۳۸ تن آهن اسفنجی در بازار داخلی فروخته شد.

مجموع فروش داخلی فولادخوزستان طی ۱۰ ماه سال جاری به ۲ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۱۰ تن رسید که در مقایسه با سال گذشته، ۱۵ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت طی ۱۰ ماهه سال ۱۳۹۸، توانسته بود یک میلیون و ۸۲۷ هزار و ۹۴۳ تن محصول در بازارهای داخلی به فروش برساند.

شرکت فولادخوزستان طی ۱۰ ماهه سال ۱۳۹۹، موفق به فروش ۸۹۹ هزار و ۵۲۴ تن بیلت و بلوم در بازارهای صادراتی شده بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۶ درصد کاهش یافته است. این شرکت طی ۱۰ ماه سال قبل توانسته بود یک میلیون و ۲۲۶ هزار و ۷۰۵ تن بیلت و بلوم را در بازارهای صادراتی به فروش برساند.

«فخوز» طی ۱۰ ماهه امسال ۳۵۷ هزار و ۹۷۹ تن اسلب را روانه بازارهای صادراتی کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۰ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت طی همین مدت در سال گذشته، ۳۲۲ هزار و ۸۵۲ تن اسلب صادر کرده بود.

فولادخوزستان طی ۱۰ ماه سال جاری توانست ۱۰ هزار و ۲۶۲ تن ورق را در بازارهای صادراتی به فروش برساند که در مقایسه با سال قبل، ۷۰ درصد افت نشان می‌دهد. این شرکت طی ۱۰ ماهه سال ۱۳۹۸ توانسته بود ۳۴ هزار و ۵۹۹ تن ورق را در بازارهای صادراتی به فروش برساند.

مجموع فروش صادراتی شرکت فولادخوزستان طی ۱۰ ماهه سال جاری به یک میلیون و ۲۶۷ هزار و ۷۶۵ تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل، کاهش ۱۹ درصدی داشته است. این شرکت طی ۱۰ ماهه سال گذشته توانسته بود یک میلیون و ۵۸۴ هزار و ۱۵۶ تن محصول را در بازارهای صادراتی به فروش برساند.

مجموع فروش داخلی و صادراتی فولادخوزستان در ۱۰ ماه امسال به ۳ میلیون و ۳۷۴ هزار و ۷۷۵ تن رسید. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۸ توانسته بود سه میلیون و ۴۱۲ هزار و ۹۹ تن محصول بفروشد.

رشد ۹۰ درصدی درآمد

همان‌طور که در نمودار ۳ مشاهده می‌شود، شرکت فولادخوزستان توانست در ۱۰ ماهه سال جاری از محل فروش بیلت و بلوم در بازار داخلی، ۷۵ هزار و ۵۹۳ میلیارد و ۷۸۸ میلیون ریال درآمد کسب کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۰۶ درصد رشد را نشان می‌دهد. فولاد خوزستان در سال گذشته طی همین مدت توانست از فروش بیلت و بلوم در بازار داخلی، ۳۶ هزار و ۵۶۲ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال درآمد داشته باشد.

«فخوز» در ۱۰ ماه سال جاری ۶۰ هزار و ۹۰۵ میلیارد و ۹۷۵ میلیون ریال از فروش اسلب در بازار داخلی درآمد داشت که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۴۴ درصد رشد داشته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال قبل ۲۴ هزار و ۹۵۰ میلیارد و ۶۹۳ میلیون ریال اسلب در بازار داخلی فروخته بود.

فولادخوزستان طی ۱۰ ماهه سال جاری موفق به کسب درآمد ۳ هزار و ۴۷۳ میلیارد و ۸۶۷ میلیون ریالی از گندله در بازار داخلی شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۸۱ درصد افزایش یافته است. این شرکت طی همین مدت در سال گذشته، یک هزار و ۹۱۲ میلیارد و ۶۶۱ میلیون ریال درآمد از گندله در بازار داخلی داشت.

در شرکت فولاد خوزستان طی ۱۰ ماهه سال ۱۳۹۹، به دلیل فروش آهن‌اسفنجی ۴۵ میلیارد و ۶۷۴ میلیون ریال و ورق فولادی ۲ میلیارد و ۱۱۹ میلیون ریال درآمد در بازار داخلی حاصل شد.

مجموع درآمد شرکت فولادخوزستان از فروش داخلی محصولات طی ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹ به ۱۴۰ هزار و ۱۹ میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریال رسید که این میزان نسبت به سال گذشته، ۱۲۱ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال قبل توانسته بود ۶۳ هزار و ۲۲۵ میلیارد و ۴۹۴ میلیون ریال درآمد از فروش داخلی محصولات خود داشته باشد.

شرکت فولادخوزستان طی ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹ موفق به کسب درآمد ۷۳ هزار و ۳۰۷ میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال از محل صادرات بیلت و بلوم شده بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش یافته است. این شرکت طی ۱۰ ماهه سال قبل، درآمد ۴۹ هزار و ۸۲۶ میلیارد و ۱۸۱ میلیون ریالی از صادرات بیلت و بلوم داشت.

«فخوز» در ۱۰ ماه امسال موفق شد ۲۸ هزار و ۳۲۸ میلیارد و ۶۰۲ میلیون ریال درآمد از فروش اسلب در بازارهای صادراتی داشته باشد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۲۷ درصد رشد داشته است. این شرکت در سال قبل توانسته بود ۱۲ هزار و ۴۶۸ میلیارد و ۳۳۹ میلیون ریال اسلب را در بازارهای صادراتی به فروش برساند.

در فولادخوزستان طی ۱۰ ماهه سال جاری ۷۴۳ میلیارد و ۹۸۹ میلیون ریال از فروش ورق فولادی در بازارهای صادراتی درآمد حاصل شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۱ درصد کاهش یافته است. این شرکت طی ۱۰ ماهه سال گذشته توانسته بود درآمد یک هزار و ۹۲۰ میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریالی از صادرات ورق فولادی داشته باشد.

شرکت فولادخوزستان توانست طی ۱۰ ماهه سال جاری ۱۰۲ هزار و ۳۸۰ میلیارد و ۱۳۲ میلیون ریال درآمد از صادرات محصولات فولادی داشته باشد که در مقایسه با سال گذشته، حکایت از رشد ۵۹ درصدی می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماهه سال قبل، ۶۴ هزار و ۲۱۵ میلیارد و ۱۲۹ میلیون ریال درآمد از صادرات کسب کرده است.

مجموع درآمد فروش داخلی و صادراتی «فخوز» طی ۱۰ ماهه امسال به ۲۴۲ هزار و ۳۹۹ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹۰ درصد رشد دارد. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۸ توانسته بود ۱۲۷ هزار و ۴۴۰ میلیارد و ۶۲۳ میلیون ریال درآمد داشته باشد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.