سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
نوسانات قیمتی در بازار طلا و ارز
03 اسفند 1399 - 13:46
شناسه : 7602
هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار، هر گرم یک میلیون و ۱۰۲ هزار تومان، قیمت سکه تمام ‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان معامله می‌شود.
ارسال توسط : منبع : تسنیم
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، هم‌اکنون در بازار داخلی، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۱۰۲ هزار تومان، قیمت دلار ۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان، قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است. در بازار سبزه‌میدان هم‌اکنون، قیمت نیم ‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع ‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم یک میلیون و ۱۰۲ هزار تومان، قیمت هر گرم طلای ۲۴‌ عیار یک ‌میلیون و ۴۴۰ هزار تومان و هر مثقال طلا، ۴ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

قیمت طلا و سکه طرح جدید در روز جاری نسبت به روز کاری قبل با کاهش همراه شده است؛ سکه طی روزهای گذشته از کانال ۱۲ میلیونی عقب‌نشینی کرد و به کانال ۱۱ میلیونی بازگشت؛ از جمله دلایل اصلی نوسان در بازار طلا و سکه، تغییرات قیمتی در طلای جهانی و دلار است. به نظر می‌رسد قیمت ارز در بازار تهران به طور کلی تحت تاثیر خبرهای سیاسی قرار دارد.

در بازار ارز هم‌اکنون قیمت دلار 25 هزار و ۱۰۰ تومان، قیمت یورو 30 هزار و ۳۰۰ تومان و درهم امارات 6 هزار و ۸۵۰ تومان معامله می‌شود.

در صرافی‌های بانکی نیز قیمت‌ دلار و یورو نسبت به روز کاری گذشته کاهش یافته است؛ بر همین اساس، قیمت فروش دلار ۲۴ هزار و ۶۷۳ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۴ هزار و ۱۸۴ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۲۹ هزار و ۴۳۲ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۸ هزار و ۸۴۹ تومان اعلام شد. نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز در چندین مرتبه تغییر می‌کند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.