سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
رشد شاخص کل بورس
28 فروردین 1401 - 19:31
شناسه : 26735
بر اساس گزارش‌ها، شاخص کل بورس که در ساعات ابتدایی معاملات بازار سرمایه امروز یکشنبه 28 فروردین ماه، روندی کاهشی به خود گرفته بود، در ساعات میانی و پایانی توانست صعود کند و بیش از هفت هزار واحد افزایش یافت.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز یکشنبه ۲۸ فروردین ماه، با هفت هزار و ۴۱۰ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۴۷۵ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم سه هزار و ۳۴۶ واحد افزایش یافت و در رقم ۳۹۰ هزار و ۹۹۲ واحد ایستاد. معامله‌گران این بازار ۵۴۴ هزار معامله به ارزش ۵۹ هزار و ۱۵ میلیارد ریال انجام دادند.

«صنایع پتروشیمی خلیج فارس»، «پتروشیمی نوری»، «سرمایه‌گذاری غدیر»، «سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین» و «شرکت ارتباطات سیار ایران» نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل، «ایران خودرو» و «معدنی و صنعتی چادرملو» نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

لازم به ذکر است که در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس با ۱۴۷ واحد افزایش به رقم ۲۰ هزار و ۳۹۰ واحد رسید. معامله‌گران این بازار با انجام ۲۵۶ هزار معامله ارزش معاملات را به ۵۴ هزار و ۸۱ میلیارد ریال رساندند. «پلیمر آریاساسول»، «پتروشیمی تندگویان»، «پتروشیمی مارون»، «گروه توسعه مالی مهر آیندگان»، «فرابورس ایران» و «صنایع پتروشیمی تخت جمشید» نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل، «سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات» نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.