چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
کارخانه شمش چدن خوسف به چرخه تولید بازگشت
04 مهر 1400 - 9:33
شناسه : 18272
استاندار خراسان جنوبی در بازدید از کارخانه شمش چدن خوسف گفت: با فعال شدن مجدد کارخانه شمش چدن خوسف ۲۶۰ نیروی تعدیل شده به محل کار خود برگشتند.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمید ملانوری استاندار خراسان جنوبی در بازدید از کارخانه شمش چدن خوسف اظهار داشت: این واحد تولیدی به دلایلی تعطیل شد و این امر باعث تعدیل تعداد قابل توجهی از نیروی کارگری مجموعه شده بود. در همین راستا طی یک سال گذشته با پیگیری‌هایی صورت گرفته جهت رفع مشکلات این واحد و بازگشت سرمایه‌گذار چینی، با ارائه راهکارهای لازم، حدود یک هفته است که این واحد به چرخه تولید برگشته و شروع به فعالیت مجدد کرده است.

وی با اشاره به برنامه سرمایه‌گذار برای اجرای طرح توسعه این کارخانه، افزود: واحد تولید فولاد این کارخانه با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به زودی راه‌اندازی می‌شود. البته برای رفع موانع موجود در مسیر تأمین آب، برق و اینترنت این مجموعه اقداماتی صورت خواهد گرفت.

استاندار خراسان جنوبی در پایان طی بازدید از این مجموعه، هدف این امر را بررسی شرایط موجود و تحقق مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان دانشت. این کارخانه برای پاره‌ای مشکلات غیرفعال شده بود که با مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، به چرخه تولید برگشت و کارگران تعدیل شده نیز، دعوت به کار شدند.

گفتنی است، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، جمعی از مدیران کل ستادی و استانی، امام جمعه و فرماندار شهرستان خوسف در این بازدید حضور داشتند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.